-Zer da? Jasangarritasunaren aldeko heziketa
bultzatzen duen proiektua.
-Aurtengo gaia: KLIMA ALDAKETA
-Guztion konpromisoa:
·
familia
·
eskola
·
herria
“Familiaren
eragina eskolarena baino dezentez handiagoa
da ikasleen lorpenetan; egia esan, familiak eskolaren eragin bikoitza du”.
(James Coleman,Chicagoko Unibertsitateko soziologoa, hezkuntzaren ikerlari
handia)
- Parte hartzeko aukera. Agenda 21-eko Batzordea osatu:
·
irakasleak
·
ikasleak
·
gurasoak
Ikastetxeko
ingurumen arazoei aurre egiteko eta Agenda 21-eko plangintzaz arduratzeko.
- Nola parte hartu etxean?
·
Eskolak
egindako proposamenetan lagunduz: ESKOLARA OINEZ proiektuan parte hartu, eskola
aurreraino autoz ez etorri, ZABORRA MURRIZTU (hamaiketakoko bilgarriak…)…
·
Elkarrekin
ikasiz, AG21en lantzen ari diren gaiak familian tratatuz.
·
Modu
arduratsuan kontsumituz.
·
Baliabideak
aurreztuz, hondakinak murriztuz, berrerabiliz, birziklatuz.
AGENDA 21 ESCOLAR
-¿Qué es? Un proyecto que impulsa la educación en
favor de la sostenibilidad.
-Tema de este curso: CAMBIO CLIMATICO
-Compromiso por parte de todos:
·
familia
·
escuela
·
pueblo
“La
influencia de la familia es mucho mayor que la de la escuela a la hora de que
los alumnos consigan sus logros; en realidad, la familia tiene el doble de
influencia que la escuela”. (James Coleman, sociólogo de la Universidad de
Chicago, gran investigador de la educación)
- Cómo tomar parte. Participando en la comisión de la Agenda
21:
·
profesores
·
alumnos
·
padres
Para
intentar solucionar problemas medioambientales de la escuela y participar en la
planificación de la Agenda 21.
- ¿Cómo tomar parte en casa?
·
Ayudando
en las propuestas de la escuela: participar en el proyecto ANDANDO A LA ESCUELA,
no venir en coche hasta la puerta de la escuela, REDUCIR LOS RESIDUOS
(envoltorios de los almuerzos…)…
·
Aprendiendo
juntos, tratando en familia los temas de la AG21.
·
Consumiendo
de manera responsable.
·
Ahorrando
recursos, reduciendo residuos, reutilizando, reciclando.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina